مراحل دریافت مدرک ایزو

دریافت مدرک ایزو توسط مراجع صادر کننده ایزو باید اقدام شود. مراحل دریافت مدرک ایزو ابتدا باید فایلی توسط مرجع صادر کننده جهت مشتری ارسال شود فایل ارسال شده حاوی مشخصات شرکت متقاضی دریافت مدرک ایزو میباشد. متقاضی باید فایل ارسال شده نوشته تحویل مرجع صادر کننده بدهد. مراجع فایل ارسالی دریافت کرده جهت بایگانی مشتریان نگهداری خواهند کرد. مراجع صادر کننده مدرک ایزو خصوصی، تحت اعتبار سازمان بین المللی میباشد.

مراجع تحت اعتبار بین المللی IAF هزینه بالاتری نسبت مراجع خصوصی داشته بدلیل اینکه مراجع تحت اعتبار بین المللی توسط کشورهای اروپایی اقدام جهت مدرک ایزو خواهند کرد، زمان دریافت مدرک ایزو توسط مراجع تحت اعتبار بین المللی یک ماهه بوده متقاضیان جهت دریافت مدرک ایزو بایدیک ماه صبر داشته باشند مدرک ایزو بدستشان برسد. هنگام ارسال مدرک ایزو مستندات تحویل متقاضیان داده خواهد شد. مراجع صادر کننده مشاورانی جهت اطلاعات همچنین راهنمایی متقاضیان استخدام کرده متقاضیان مدرک ایزو اگر سوالی جهت دریافت مدرک ایزو دارند میتوانند مشاورین مراجع صادر کننده کمک گرفته  اطلاعات لازم کسب نمایند. مراحل دریافت مدرک ایزو صادر شده تحویل متقاضیان داده خواهد. مدرک صادر شده ایزو زبان لاتین چاپ شده تحویل متقاضی داده خواهد شد. اطلاعات درج شده مدرک ایزو حاوی نام مرجع صادر کننده، نام گواهینامه درخواستی، ضمینه کاری متقاضی، آدرس دفتر مرکزی، همچنین کد رجیستری درج شده مدرک ایزو میباشد. چنانچه متقاضی اقدام جهت دریافت مدرک ایزو داشته باشد مستندات ایزو هم برایش ارسال خواهد شد.

 

 

مراحل دریافت مدرک ایزو

مراحل دریافت ایزو و اخذ ایزو جهت شرکت در مناقصات

 

 

دریافت مدرک ایزو بیشترین درخواست رادر میان پیمانکاران، تولیدیها، شرکتهای نفت، گاز، پتروشمی دارد البته مشاغل دیگر میتوانند جهت دریافت مدرک ایزو اقدام کنند مدرک ایزو یک استاندارد جهانی بوده پایه گذار مدرک ایزو کشورهای اروپایی بودند جهت استاندارد سیستم مدیریت کیفیت کشورها جلسه گذاشته اقدام جهت صادر کردن  استاندارد بین المللی کردند. استاندارد سیستم مدیریت کیفیت نام مدرک ایزو نام گرفته سرتاسر تمام جهان ارسال شده بسرعت باورنکردنی اکثر مشاغل مختلف تمام کشورها اقدام جهت دریافت اخذ مدرک ایزو کردند. مدرک ایزو صادر شده سه سال روی گواهینامه چاپ شده اما سالی یکبار باید تمدید ممیزی انجام شود. تمدید ممیزی مراقبتی سالیانه توسط مرجع صادر کننده جهت متقاضیان طی نامه ایی کتبی اعلام خواهد شد، متقاضی دریافت مدرک ایزو باید اعلام همکاری، عدم همکاری جهت تمدید ممیزی مراقبتی اعلام کند.

تمدید ممیزی مراقبتی ایزو انجام نشود نام شرکت متقاضی همچنین گواهینامه های درخواستی توسط مرجع صادر کننده حذف خواهد شد فقط برگه صادر شده مدرک ایزو تحویل مشتری خواهد ماند. راهنمای ممیزی سیستمهای مدیریت جهت مدیریت برنامه ممیزی طرح ریزی همچنین اجرای ممیزی سیستم مدیریت همچنین شایستگی ارزیابی یک ممیزی همچنین تیم ممیزی راهنمایی هایی ارائه میدهد. ممیزین سازمانها جهت پیاده سازی سیستمهای مدیریت کاربرد دارد. گستردگی سیستم مدیریت کیفیت برای مشاغل خاصی نمیباشد بلکه تمام مشاغل میتوانند دریافت مدرک ایزو داشته باشند.
اخذ مدرک ایزو گستردگی مشاغل کاری مزیت دیگر میباشد حتی مشتریان جهت برند سازی همچنین سودآوری سازمان خوداقدام جهت دریافت مدرک ایزو خواهند کرد. دنیای رقابت کاری جهت دریافت سیستم مدیریت کیفیت جمله دیگر اخذ ایزو میباشد. سیستم مدیریت موفق پایدار سازمان رویکرد مدیریت کیفیت میباشد. مدیریت کیفیت رضایت مشتری همراه خواهد داشت. داشتن مدیریت کفیت رضایت مشتری همچنین راهنمای رسیدگی شکایات سازمان میباشد. داشتن مدیریت کیفیت رضایت مشتری همچنین راهنمای حل اختلافات برون سازمانی میباشد. داشتن مدیریت کیفیت راهنمایی جهت پایش همچنین اندازه گیری سازمان میباشد. داشتن مدیریت کیفیت راهنمای طرحهای کیفیت سازمان میباشد. سیستم مدیریت کیفیت راهنمایی جهت پروژه ها میباشد. سیستم مدیریت کیفیت جهت پیکر بندی سازمان میباشد.

 

 

مراحل دریافت مدرک ایزو

 مراحل ثبت ایزو ازطریق مراجع صادر کننده ایزو

 

سیستم مدیریت کیفیت الزامات جهت فرآیندهای اندازه گیری همچنین تجهیزات اندازه گیری میباشد. راهنمای سیستم مدیریت کیفیت جهت راهنمایی سازمان کاربرد دارد. هرگاه راهنمایی استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت مورد نیاز باشد بکار گرفته خواهد شد. تکنیکهای سیستم مدیریت کیفیت آماری تشریح مینماید جهت نوسان پذیری میتوان رفتار نتیجه فرایندها حتی شرایط ثبات ظاهری مشاهده کرده پیروی کنند. تکنیکهای آمار یحتی تحت شرایط ثبات ظاهری مشاهده تصمیم گیری بدین وسیله کمک بهبود مداوم کیفیت محصولات فرآیندها جهت نیل رضایت مشتری داده های دسترس استفاده بهتری کنیم. مدیریت کیفیت درباره مشارکت کارکنان همچنین شایستگی آنها ارائه دهنده راهنمایی میباشد.

 مشارکت شایستگی کارکنان تاثیر گذار میباشد. سیستم مدیریت کیفیت مشارکت کارکنان شایسته، نحوه معرفی آنها بسازمان همچنین یکپارچگی وابسته میباشد. تعیین توسعه ارزیابی دانش مهارت رفتار محیط کار مورد نیاز همچنین حیاتی میباشد. راهنمایی جهت انتخاب بکار گیری خدمات مشاورین سیستم مدیریت کیفیت جهت انتخاب مشاورین سیستم مدیریت کیفیت اساتفاده خدمات آنها راهنمایی هایی ارائه میدهد. همچنین اطمینان ایجاد منماید. نیاز انتظارات سازمان جهت خذمات مشتریان برآورده شده. سیستم های مدیریت اندازه گیری الزامات فرآیندهای سیستمهای مدیریتی همچنین تجهیزات اندازه گیری جهت مدیریت فرآیندهای اندازه گیری، تایید تجهیزات اندازه گیری مورد استفاده میباشد.

مدنظر اندازه شناسی جهت پشتیبانی نمایش انطباق جهت الزامات اندازه شناسی راهنمایی هایی ارائه میدهد. الزامات سیستم مدیریت کیفیت سیستم مدیریت اندازه گیری جهت کسب اطمینان اینکه الزامات اندازه شناسی برآورده شده اند ارائه مینماید. مدیریت کیفیت رضایت مشتری راهنمایی جهت تراکنش های تجارت الکترونیکی بنگاه مصرف کننده اینکه چگونه سازمانها میتوانند سیستم تراکنش های تجارت الکترونیکی بنگاه مصرف کننده اثربخش کارایی همچنین پیاده سازی کنند.